dijous, 17 de gener del 2008

"Arriesgar", tot un món per descobrir

Fa uns dies en una presentació power point a la universitat uns companys van escriure un poema, per acabar el seu treball sobre el món de les drogues i em va agradar molt, una part la vaig trobar molt suggerent. Deia aixi:

"El que no arriesga nada,

no tiene nada,

no és nada,

no espera nada"

A mi em fa pensar molt, i em fa conectar molt amb una frase que vaig sentir ara ja fa més d'un any.

"No és por a allò desconegut,
és por a perdre allò que tenim"

Dono les gràcies per aquests bons aprenentatges al Pau, l'Albert, el Guillem, el David i el Juanma, espero retrobar-vos aviat amics.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

És bonic llegir-te.
M'agrada que comparteixis els teus descobriments.
Llegia el poema, i em venia al cap una frase de Malaguzzi.
"La girafa té el cap tan lluny del cor, que es va enamorar ahir i encara no ho sap"
Per arriscar-nos, per afrontar i gaudir de la vida, per gestionar útilment la por i tantes altres emocions... som capaços de funcionar globalment, de manera sistèmica, com allò que Som: cos, cap, cor... ànima. Aprofitem-ho!

Gràcies pel teu treball

Rosa ha dit...

Una amiga mallorquina em va dir una vegada:
Qui no s'arrisca, no pisca!!

Salut,
Rosa

barrufeta ha dit...

Hola!! T'escric per fer-te saber que et regalo un Meme de la felicitat.
Si no saps que és mira-ho al meu bloc: elcamidelafelicitat.blogspot.com

Milers de petons plens de màgia i d'amor